Meest Gestelde Vragen
Meest gestelde vragen:
1. Hoe kan ik bestellen?
U kunt bestellen door het gewenste geschenk in het winkelwagen te plaatsen. U kunt daarna nog verder winkelen of uw bestelling afronden. U ontvangt na het afronden van de bestelling automatisch een bevestiging in uw e-mail met factuur. Mocht er na controleren iets wijzigen in Uw bestelling of er zijn nog vragen ontvangt U binnen 24 uur een 2e bevestiging per mail met eventuele wijzigingen.
2. Kan ik iets anders bestellen als op de site staat?
Als Uw keuze niet in de webwinkel staat kunt U contact opnemen met ons en kunnen wij een geschenk of artikel samenstellen naar Uw eigen wensen. Alle mogelijkheden zijn bespreekbaar, ook als U meerdere aantallen nodig heeft.
3. Kan ik het geschenk bij diegene laten bezorgen voor wie het is bestemd?
Tevens kunt U aangegeven of het geschenk bij U bezorgd dient te worden of dat U het rechtstreeks naar de ontvanger wilt laten verzenden.
4. Zijn de prijzen inclusief BTW?
Alle prijzen op de website zijn inclusief 21% BTW, mits anders aangegeven. De verzendkosten zijn wel exclusief.
5. Op welke manier kan ik contact leggen met jullie?
U kunt het contactformulier bij het kopje “contact” invullen met Uw wensen of vragen en wij zullen proberen U binnen 24 uur te antwoorden. U kunt ons telefonisch (Agnes: 06-18269077) op doordeweekse dagen bereiken tussen 13.00 uur en 17.00 uur
Op Per mail zijn wij uiteraard 24 uur per dag bereikbaar en wij beantwoorden dan ook binnen uiterlijk 24 uur via info@betaalbaregeschenken.nl
6. Hoe kan ik betalen?
U kunt kiezen voor Ideal betaling, veilig via uw eigen bank of U kunt na ontvangst van de bevestiging het totaalbedrag overmaken op Regiobank rekeningnr.: NL62RBRB0919224849 t.n.v. A & D Betaalbare Geschenken te Rotterdam. o.v.v. Uw factuur/ordernummer. Zodra wij Uw betaling hebben ontvangen, wordt tot levering overgegaan.
7. Hoe wordt de bestelling verzonden?
Als uw betaling is ontvangen wordt uw bestelling in productie genomen en daarna z.s.m. verzonden via Post NL of DHL. U kunt tijdens het bestelproces aangeven welke vervoerder uw voorkeur heeft. PostNL en DHL geeft aan in 95% van de leveringen de volgende dag te bezorgen (bij DHL is aflevermoment ook van belang). Echter mocht hier vertraging in ontstaan, zijn wij hier niet voor aansprakelijk.
De levertijd aangegeven op de website is de productietijd die wij nodig hebben om uw bestelling te maken, samen te stellen en te verpakken. De verzendtijd komt daarbij.
8. Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, om verzendkosten te besparen kunt U uw bestelling, uitsluitend op afspraak, halen in Rotterdam. Betaling geschied dan per tikkie op de dag van afhalen of vooraf via Ideal of bankoverschrijving (geen contante betalingen).
9. Mag ik een bestelling retourneren?
Overeenkomstig de Wettelijke regels bij Koop op Afstand heeft U het recht om uw bestelling zonder opgaaf van redenen binnen 14 dagen te annuleren. Daarna heeft U nog 14 dagen de tijd om de bestelling aan ons retour te zenden. Deze herroeping dient wel vooraf schriftelijk gemeld te zijn. Uitgesloten van deze regel zijn in opdracht of op maat gemaakte en gepersonaliseerde artikelen (zoals artikeln met eigen namen).
De kosten voor het retourneren komen geheel voor Uw eigen rekening.
De artikelen dienen in originele en onbeschadigde staat en degelijk verpakt retourgestuurd te worden. Indien er beschadigingen aan de retourzending is, of niet meer in originele staat worden hiervoor kosten in mindering gebracht, afhankelijk van de schade.
Alle regels betreffende bedenktijd en retourbeleid vind U apart op de website.
10. Krijg ik mijn geld terug?
Als Uw bestelling voldoende gefrankeerd bij ons is aangekomen en nog in originele staat en zonder beschadigingen is, zullen wij U het aankoopbedrag, inclusief kosten heenzending z.s.m., doch uiterlijk binnen 14 dagen, aan U terugstorten op het bij ons bekende rekeningnummer. Eventuele handgeschreven kaarten worden hierop in mindering gebracht. Mochten de producten niet in originele staat zijn of beschadigd, worden daar kosten voor in mindering gebracht, afhankelijk van de schade.
11. Kan ik veilig een review geven?
“We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur.
Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen.
Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.”
Mocht Uw vraag er niet bij staan, verzoeken wij U vriendelijk contact met ons op te nemen om en wij proberen uw vraag z.s.m. te beantwoorden.
Voor uitgebreide informatie verwijzen wij U ook graag naar de Algemene Voorwaarden.