Meest Gestelde Vragen

Meest gestelde vragen:

1. Hoe kan ik bestellen?

U kunt bestellen door het gewenste geschenk in het winkelwagen te plaatsen. U kunt daarna nog verder winkelen of uw bestelling afronden. U ontvangt na het afronden van de bestelling automatisch een bevestiging in uw e-mail met factuur. Mocht er na controleren iets wijzigen in Uw bestelling of er zijn nog vragen ontvangt U binnen 24 uur een 2e bevestiging per mail met eventuele wijzigingen.

2. Kan ik iets anders bestellen als op de site staat?

Alle geschenken op de site zijn uniek en mits anders vermeld, 1 van voorradig. Als Uw keuze hier niet tussen staat kunt U contact opnemen met ons en kunnen een geschenk of artikel samenstellen naar Uw eigen wensen. Alle mogelijkheden zijn bespreekbaar, ook als U meerdere aantallen nodig heeft.

3. Kan ik het geschenk voorzien van een kaart met een persoonlijke boodschap?

Alle door U uitgekozen geschenken kunnen worden voorzien van een bijpassende wenskaart met een handgeschreven tekst voor een persoonlijk tintje. U kunt hiervoor een keuze maken uit de categorie “wenskaarten” en de keuze plaatsen in het winkelwagen. In het veld “opmerkingen” kunt U de gewenste tekst zetten welke op de kaart dient te komen.

4. Kan ik het geschenk bij diegene laten bezorgen voor wie het is bestemd?

Tevens kunt U aangegeven of het geschenk bij U bezorgd dient te worden of dat U het rechtstreeks naar de ontvanger wilt laten verzenden.

5. Zijn de prijzen inclusief BTW?

Alle prijzen op de website zijn inclusief 21% BTW, mits anders aangegeven. De verzendkosten zijn wel exclusief.

6. Op welke manier kan ik contact leggen met jullie?

U kunt het contactformulier bij het kopje “contact” invullen met Uw wensen of vragen en wij zullen proberen U binnen 24 uur te antwoorden. U kunt ons telefonisch (Agnes: 06-18269077) bereiken tussen 10.00 uur en 17.00 uur op dinsdag, woensdag en vrijdag. Op donderdag zijn wij van 13.00 - 17.00 uur telefonisch bereikbaar. Per mail zijn wij uiteraard 24 uur per dag bereikbaar en wij beantwoorden dan ook binnen uiterlijk 24 uur via info@betaalbaregeschenken.nl

7. Hoe kan ik betalen?

U kunt kiezen voor Ideal betaling, veilig via uw eigen bank of U kunt na ontvangst van de bevestiging het totaalbedrag overmaken op Regiobank rekeningnr.: NL62RBRB0919224849 t.n.v. A & D Betaalbare Geschenken te Berkel en Rodenrijs. o.v.v. Uw factuur/ordernummer. Zodra wij Uw betaling hebben ontvangen, wordt tot levering overgegaan. 

8. Hoe wordt de bestelling verzonden?

Als uw betaling is ontvangen wordt uw bestelling z.s.m. verzonden via Post NL of DHL. U kunt tijdens het bestelproces aangeven welke vervoerder uw voorkeur heeft. PostNL geeft aan in 95% van de leveringen de volgende dag te bezorgen. Echter mocht hier vertraging in ontstaan, zijn wij hier niet voor aansprakelijk. Binnen Lansingerland bezorgen wij persoonlijk. Verdere informatie m.b.t. verzending kunt U vinden onder het kopje “verzenden”.

9. Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja, om verzendkosten te besparen kunt U uw bestelling, uitsluitend op afspraak, halen in Berkel en Rodenrijs. Binnen Lansingerland bezorgen wij ook persoonlijk op een tijdstip dat U uitkomt, ook in de avond. Hiervoor rekenen wij een vast bedrag van € 1,95 ongeacht de grootte van Uw bestelling.

10. Mag ik een bestelling retourneren?

Overeenkomstig de Wettelijke regels bij Koop op Afstand heeft U het recht om uw bestelling geheel of gedeeltelijk zonder opgaaf van redenen binnen 14 dagen te retourneren. Deze retourzending dient wel vooraf schriftelijk gemeld te zijn. Uitgesloten van deze regel zijn in opdracht, op maat gemaakte en gepersonaliseerde artikelen.  
De kosten voor het retourneren komen geheel voor Uw eigen rekening (Via PostNl 6,95).
De artikelen dienen in originele en onbeschadigde staat en degelijk verpakt retourgestuurd te worden. Indien er beschadigingen aan de retourzending is, of niet meer in originele staat worden hiervoor kosten in mindering gebracht, afhankelijk van de schade.

 

11. Krijg ik mijn geld terug?

Als Uw bestelling voldoende gefrankeerd bij ons is aangekomen en nog in originele staat en zonder beschadigingen is, zullen wij U het aankoopbedrag, inclusief kosten heenzending z.s.m., doch uiterlijk binnen 14 dagen, aan U terugstorten op het bij ons bekende rekeningnummer. Eventuele handgeschreven kaarten worden hierop in mindering gebracht. Mochten de producten niet in originele staat zijn of beschadigd, worden daar kosten voor in mindering gebracht, afhankelijk van de schade.

Mocht Uw vraag er niet bij staan, verzoeken wij U vriendelijk contact met ons op te nemen om en wij proberen uw vraag z.s.m. te beantwoorden.

Voor uitgebreide informatie verwijzen wij U ook graag naar de Algemene Voorwaarden.

© 2012 - 2017 A&D Betaalbare Geschenken | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.