Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [E-MAILADRES]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© 2012 - 2025 Betaalbare Geschenken | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel

Omdat het einde van de zomer in zicht is, nemen wij een nog een weekje rust en worden alle bestellingen geplaatst tussen 13 September en 21 September, weer verwerkt en verzonden vanaf 22 September! . Gebruik de Kortingscode: EINDZOMER en uw geduld voor de vertraagde verzending wordt beloond met 10% korting voor bestellingen vanaf 10 euro (niet geldig op verzendkosten)!